Wednesday, October 21, 2009


TEKA TEKI YANG BOLEH DIBERI PENAMPAR??

lubang apa yang rasanya hangat,nikmat dan nyaman?
jawapan : LUBANGun pagi2,tarik selimut pastu tido.

siapa yang jumpa dompet?
jawapan : siapa jumpa dompet tersebut,bg blk kt saya.

pintu apa yang 10 orng pun tak leh tolak?
jawapan : pintu yang tulis tarik daaa...

saya ada 3 kepala,4 tgn,5 kaki,sapa sy?
jawapan : pembohong

apa dia jauh di mata,dekat di hati?
jawapan : usus

gajah terbang dengan apa?
jawapan : dengan susah payahnya....

hahahahaha

4 comments:

  1. salam saudara..

    teka teki yg pertama tu buat aku fikir yg bukan2 je..

    ReplyDelete
  2. jgn la pikir yg bukan2,pikir positif

    ReplyDelete
  3. Salam Aspirasi YDP Kakusma....

    Rajin-rajin la update blog...ana suka la nk tgk hasil nukilan YDP Kakusma...heee...

    Jangan marah...saje nk menyatakan yang aku dh singgah blog ko...heee...

    Aku dh follow blog ko...maklum la...YDP tu...hehehehe

    ReplyDelete
  4. soklan bajet panas je... hahaha... think positif! tp x buleh...

    ReplyDelete